לתיאום פגישת יעוץ
עם יועץ מס מומחה

גם אתם יכולים להשקיע בנדלן עם המעט כסף שחסכתם

ולא לשלם לכחלון 8% מס רכישה

 המשקיעים  הקטנים בנדלן זה אנחנו, העמך. אנו נתקלים במספר גורמים אשר עוצרים אותנו מלבצע את ההשקעה הכל כך נכונה הזאת, במדינה בה ממוצע הילודה הנו 3 ילדים למשפחה וממשלה שבאופן עקבי מונעת ממחירי הנדלן לרדת כי היא צריכה את הכסף ומחירי הנדלן לא מפסיקים להרקיע שחקים:

  • מס רכישה מטורף של 8% על נכס שני
  • כמות לא מספקת של הון עצמי להשקעה
  • חוסר הבנה וידע כיצד לבחור נכס מתאים ולנהל אותו
  • ריבית שלמראית עין נראית נמוכה אך לטווח הארוך עלולה להתפוצץ לנו בפנים

יסודות התוכנית המוצעת להשקעה בנדלן

מס הרכישה - כאשר אדם רוכש דירת מגורים יחידה הוא זכאי לפטור עד לסכום 1,600,175 נכון לשנת 2016, ההמלצה שלנו הינה למצוא נכסים עד לסכום הזה במיקומים אטרקטיביים כפי שנפרט בהמשך. הבעיה הינה כאשר רוצים לקנות נכס שני אז כבר יהיה לנו 8% מס רכישה. תוכניתנו מיועדת למי שאין ברשותו דירת מגורים ו/או יש לו דירה אחת שהוא רוצה להחליפה כאשר אנחנו נציע לו להיכנס לשותפות עם עוד 2 משקיעים כמוהו, כך שלכל אחד מהם יהיה רק 1/3 בדירת המגורים הנרכשת. באופן הזה יוכל כל משקיע לקנות שוב ושוב 1/3 דירה ועדין לקבל פטור ממס רכישה מאחר ושליש דירה איננה נחשבת כדירה בעת רכישת דירה נוספת.

הון עצמי להשקעה - שוב לאור תוכניתנו כי למעשה כל אחד ירכוש רק שליש דירה, ההון עצמי הדרוש לצורך לקיחת משכנתא יהיה בדיוק שליש מההון העצמי הדרוש לרכישת דירה שלמה כך שגם משקיעים עם 100,000 ש"ח יוכלו לקנות יחדיו נכס, ולהתחיל ליהנות מתשואות יפות הן של שכירות שמשלמת את המשכנתא והן מעליית ערך

איפה להשקיע - למעשה היכן שלא תשקיעו בנדלן בישראל תהיה צמיחה יפה בעשור הקרוב, אך ישנם אזורים בהם צפויה עלייה גדולה בהרבה כמו למשל ציר הרכבת הקלה מבת ים ומפתח תקווה לתל אביב אשר יאפשר בכ-20 דקות להגיע למרכז העיר בתדירות של כל 5-6 דקות יגרום למהפכה במחירי הנדלן הסמוכים לציר הרכבת הקלה בעשור הקרוב. לכן כחלק מהליווי לכל שותפות של 3 שתקום אנחנו נציע גם ליווי מקצועי בעזרה בבחירת המיקום בהתאם להשקעה, בליווי משפטי בעריכת הסכם בין השותפים ועורכי דין מעולים לביצוע הסכמי הרכישה והחוזים מול הלקוחות וכמובן טיפול בכל הצד המיסוי.

איך שומרים על ריבית נמוכה - הריבית במשק מאוד נמוכה היום אך זאת טעות כלכלית שזוגות רבים עושים כאשר הם לוקחים משכנתא לעשרות שנים כשברור שאם הריבית תעלה במשק ויבוא היום שהיא תעלה הם יתקשו להתמודד עם התשלומים, כמו כן גובה הריבית נקבע בין השאר גם לפי אורך ההלוואה, ככל שתלקחו הלוואה לטווח קצר יותר הריבית תהייה נמוכה יותר ולכן אנחנו ממליצים לקחת הלוואות קצרות מועד לתקופה של 4 עד 8 שנים כאשר את החזר גובה המשכנתא יש לתכנן כשחלקו מוחזר מהשכירות וחלקו מסוג של הפרשה מהכנסותיכם למטרת חסכון וסגירת המשכנתא בזמן הקצר ביותר וזאת בכדי להשיג מספר יעדים:

  • עלות ריבית נמוכה יותר
  • סיום פרויקט בטווח זמן סביר ומעבר לפרויקט הבא
  • צמצום הסיכונים והחשיפה במקרה של אסונות

רוצים להצטרף לקבוצות השותפויות שמנטו מארגנת, קבעו פגישה כעת 052-5565551

רוצים בסוף התהליך גם להגיע לדירה משלכם - הנה הדרך

לאחר שרכשתם לפחות פעמיים שליש בדירה וסיימתם עם המשכנתא תוכלו לשקול לרכוש דירה שלמה באופן הבא, רק זכרו שתוכלו לעשות את הפעולה הבאה רק פעם אחת בחיים וכן שלאחר רכישת הדירה השלמה לא תוכלו יותר לחזור ולקנות שלישים בלי מס רכישה, כך שלעיתים עדיף קודם לרכוש עוד שלישים בטרם תבצעו רכישת דירה שלמה וזאת לצורך יצור הכנסה פאסיבית למשפחתכם שעד כ-5000 ש"ח לחודש היא הכנסה פטורה ממס.
סעיף 49ה מאפשר פטור ממס שבח, פעם אחת בחיים, למוכר יחיד תושב ישראל, שבבעלותו שתי דירות (גם 2 שלישי דירות), המתכוון להחליף אותן בדירה אחת גדולה, השווה לפחות 75% משווי שתי הדירות הנמכרות (אותם 2 שלישי דירות), ומכירת שתי הדירות (שני השלישי דירות) מתבצעת בתקופה של 12 חודשים, ושווין של שתי הדירות (2 שלישי הדירות) אינו עולה על התקרה הקבועה בסעיף הנ"ל, נכון ל-2016- 2,004,000, ואם הסכום הינו בין 2,004,000 ל- 3,334,000 יהיה זכאי רק לפטור חלקי (סכומים אלו מתואמים למדד המחירים לצרכן). התנאי לשימוש בסעיף הוא שיש למכור את אותם דירות (שני שלישי דירות) תוך 12 חודשים ממועד רכישת הדירה השלמה 
יש לציין כי עמדת רשות המיסים כי לא ניתן להשתמש בסעיף עד ל-1/1/2018 בגלל תקופת המעבר.
במידה וברשותכם יהיה יותר משתי שלישי דירות לא תוכלו להשתמש ב-49ה אך עדין תוכלו לקבל פטור ממס שבח במכירה על שליש אחד תוך התעלמות מכל שאר השלישים וויתור על אפשרות לקבל עליהם פטור במכירה עתידית, כמובן שניתן יהיה ליהנות ממדרגות מס רכישה של דירה יחידה בגין הדירה הנרכשת, בהיותה דירה יחידה, אף אם בעת רכישתה, יחזיק הבעלים עוד כמה שלישי דירות.